TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE ADMINISTRATOR.RO

Preambul

Acest document, împreună cu toate celelalte documente menționate în el, definește termenii și condițiile de utilizare pentru website-ul administrator.ro, precum și pentru toate celelalte website-uri deținute și/sau operate de S.C. Administrator.ro S.R.L. (denumită în continuare Administrator.ro), inclusiv pentru aplicațiile mobile.
Pagina web are ca scop prezentarea, promovarea și vânzarea serviciilor oferite de S.C. Administrator.ro S.R.L., fiind totodată mijlocul prin care se realizează contractarea cu clienții.
Serviciile furnizate de către societate se adresează societăților comerciale și persoanelor fizice autorizate care au ca obiect de activitate administrarea asociațiilor de proprietari și locatarii acelor asociații, pe bază de tarif sau comision.
Serviciile oferite de societate prin intermediul platformei includ, dar nu se limitează la gestionarea asociațiilor de proprietari, efectuarea plăților, furnizarea de informări privind gestiunea și soldul fondurilor asociației de proprietari, evidența contabilă per apartament, registru digital pentru adeverințe și solicitări, calcul automat al restanțelor și penalităților conform legislației în vigoare, un registru de casă complet automatizat cu solduri actualizate în timp real, procesare automată a încasărilor, filtrare avansată a încasărilor, suport tehnic și legislativ, generator al tabelului de cheltuieli și gestionarea apometrelor asociației.
Înainte de utilizarea website-ului nostru este obligatorie lecturarea Termenilor și condițiilor, a politicii de confidențialitate și politicii de cookie-uri, iar accesarea și utilizarea website-ului presupune asumarea în mod expres a caracterului obligatoriu al acestor documente și asumarea obligației de a le respecta. 
Administrator.ro își rezervă dreptul de a modifica oricând Termenii și condițiile. Modificările aduse Termenilor și condițiilor intră în vigoare devin aplicabile la data publicării lor pe site, producând efecte asupra accesărilor ulterioare.

Art. 1. Termeni și definiții

În sensul prezentului document, următorii termeni se definesc astfel: 
  • website  sau site-ul web sau platforma –  toate paginile de internet disponibile la adresa administrator.ro și subdomeniile acestei adrese;
  • document – termenii și condițiile de utilizare a website-ului administrator.ro, a tuturor paginilor de internet disponibile la această adresă și a tuturor subdomeniilor acesteia;
  • societatea – societatea comercială Administrator.ro S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având nr. de identificare fiscală RO50147890, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Arad sub nr. J02/830/2024;
  • prestator – societatea în raportul său cu utilizatorii/clienții care contractă serviciile acesteia oferite prin intermediul platformei administrator.ro;
  • servicii – serviciile prestate/furnizare de către societate prin intermediul platformei, după cum urmează:
    1. gestionarea asociațiilor de proprietari – administrarea fondurilor și cheltuielilor unei asociații de proprietari;
    2. realizarea plăților – platforma administrator.ro oferă membrilor asociației de proprietari posibilitatea de a realiza plata cheltuielilor curente;
    3. informare cu privire la gestiunea fondurilor și soldul acestora – platforma administrator.ro oferă atât administratorilor asociațiilor de proprietari cât și membrilor acesteia posibilitatea de a verifica modul de gestionare a fondurilor asociației și soldul acestora;
    4. panou de control per apartament – platforma administrator.ro pune la dispoziția administratorilor și proprietarilor posibilitatea de a vizualiza un istoric contabil per apartament, care cuprinde citirile apometrelor și situația plăților;
    5. registru digital pentru adeverințe și solicitări – platforma administrator.ro pune la dispoziția administratorilor asociațiilor de proprietari, precum și membrilor acesteia și proprietarilor un registru digital în care pot formula solicitări pentru eliberarea adeverințelor necesare și care emană de la asociația de proprietari, oferind astfel o evidență completă a intrărilor și ieșirilor;
    6. calculator restanțe și penalizări – platforma administrator.ro pune la dispoziție un calculator al restanțelor și penalizărilor înregistrate de un apartament, calcul care se realizează conform legislației în vigoare;
    7. registru de casă automatizat – platforma administrator.ro oferă o variantă automatizată a documentului de înregistrare operativă a încasărilor și plăților în numerar efectuate la nivelul asociației de proprietari, administratorii, membrii asociației și proprietari având posibilitatea de a vizualiza încasările realizate;
    8. procesare automată a încasărilor – cheltuielile achitate prin intermediul platformei administrator.ro sunt procesate în mod automat, în timp real;
    9. filtrare avansată a cheltuielilor – posibilitatea de a vizualiza încasările efectuate în trecut, la o dată anume sau pentru o anumită perioadă;
    10. suport tehnic – în cazul întâmpinării unor dificultăți ori erori în utilizarea platformei, administrator.ro asigură suport tehnic în acest sens in zilele lucrătoare în intervalul de timp 08:00 - 20:00.
    11. suport legislativ – în cazul întâmpinării unor dificultăți de ordin legal în gestiunea asociațiilor de proprietari, platforma administrator.ro oferă suport legislativ în vederea remedierii dificultăților apărute;
    12. generator tabel de cheltuieli – platforma administrator.ro oferă administratorilor asociațiilor de proprietari posibilitatea de a genera tabelul lunar de cheltuieli prin platformă, cu un centralizator și text informativ atașat;
    13. gestionarea apometrelor asociației – serviciu pus la dispoziție de societate prin intermediul platformei prin care se poate gestiona consumul apometrelor asociației de proprietari, astfel încât se poate consulta lunar starea consumului pentru fiecare contor în parte.
  • beneficiar final/utilizator/client – asociația de proprietari, administratorul asociației de proprietari, membrii acesteia ori proprietarii/locatarii din condominii;
  • contract – acordul încheiat între beneficiarul final și Administrator.ro, a cărui clauze contractuale sunt Termenii și condițiile. Acesta se încheie prin acceptarea și parcurgerea de către utilizator a tuturor etapelor descrise în Termeni și Condiții, la momentul confirmării de către Administrator.ro, via e-mail, a înscrierii realizate și transmise de către Beneficiarul final. Administrator.ro își rezervă dreptul de a încheia cu beneficiarul final și alte tipuri de contracte, pe lângă prezentul contract;
  • comunicare comercială – orice formă de comunicare destinată să promoveze, direct sau indirect, produsele, serviciile, imaginea, numele ori denumirea, firma sau emblema Administrator.ro;
  • date cu caracter personal - orice informații care se referă la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. Informațiile diferite care, adunate, pot duce la identificarea unei anumite persoane constituie și ele date cu caracter personal. Datele cu caracter personal care au fost anonimizate, criptate sau pseudonimizate, dar pot fi utilizate pentru reidentificarea unei persoane rămân date cu caracter personal.
  • prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
  • înscrierea – solicitarea transmisă de către utilizator, prin parcurgerea interfeței paginii web, în vederea contractării serviciilor furnizate de Administrator.ro. 
  • administrator – administratorul asociației de proprietari, ale cărui servicii au fost contractate de către asociație pe baza unui contract;
  • proprietar – persoana fizică care deține dreptul de proprietate sau folosință asupra unui imobil denumit în continuare apartament, care accesează și utilizează website-ul prin autentificarea în contul său personal prin intermediul adresei de e-mail și a parolei ori prin autentificarea cu ajutorul contului de Google deja deținut de către persoana fizică, după ce administrația asociației de proprietari a devenit client al Administrator.ro, și care folosește softul pus la dispoziție de către Administrator.ro, pentru a-și gestiona propriul apartament;
  • locatar – persoana fizică care fie în nume propriu, fie în numele unei persoane juridice deține un drept de folosință asupra unui apartament și accesează și utilizează website-ul conform prevederilor de la pct. 11;
  • notificări – mesajele primite de un utilizator pe e-mail și care pot fi de mai multe tipuri:
    • notificări asociație – mesajele trimise de către administratorul asociației de proprietari;
    • notificări Administrator.ro – mesaje din partea Administrator.ro.
    • notificari platformă – notificări generate automat de aplicație;
  • newsletter – buletinul periodic comunicat de către Administrator.ro doar utilizatorilor care și-au exprimat în mod expres consimțământul în acest sens și care va cuprinde informații despre activitățile, proiectele și serviciile furnizate de Administrator.ro. 
  • președintele asociației de proprietari – persoana care reprezintă Asociația de proprietari în derularea contractelor și își asumă obligații în numele acesteia, reprezentând asociația în relațiile cu terții, inclusiv în acțiunile în justiție.
  • posesor/deținător de card - persoana fizică sau juridică care conform contractului cu banca emitentă a instrumentului de plată electronică, deține un instrument de plată electronică emis pe numele său;
  • instrument de plată electronică - un instrument care permite efectuarea de retrageri de numerar, încărcarea și descărcarea unui instrument de monedă electronică, precum și transferuri de fonduri, altele decât cele ordonate şi executate de către instituții financiare;
  • serviciu  de mandatare – serviciul realizat de Administrator.ro constând în procesarea și transferul plății în condiții de siguranță către Asociația de proprietari, pentru care se percepe un comision procentual de 1.4% +TVA din suma achitată de către client, sumă ce include costurile suportate de către Administrator.ro;
  • spam – e-mail nesolicitat cu conținut irelevant, de obicei publicitar;
  • stocarea – păstrarea pe orice fel de suport a datelor sau informațiilor;
  • tranzacție  – operațiunea prin care deținătorul/posesorul de card achită cheltuielile aferente apartamentului său, astfel cum acestea sunt regăsite în platforma administrator.ro, prin intermediul sistemului de plată cu cardul, gestionat de Libra Pay;
  • vizitator – orice persoană fizică care navighează pe website și vizualizează conținutul acestuia, fără a fi înregistrat;
  • vizită – orice accesare de către o persoană fizică a website-ului.

Art. 2. Modul de aplicare a Termenilor și condițiilor.

Art. 2.1. Prezentul document împreună cu Politica de confidențialitate se aplică de fiecare dată când accesați și utilizați website-ul. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați website-ul, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Administrator.ro va fi supus acestor Termeni și condiții și Politicii de confidențialitate, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. Altfel spus, accesarea și navigarea pe website reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la aplicarea acestor Termeni și condiții.
Art. 2.2. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și condiții sau cu Politica de confidențialitate, vă rugăm să nu mai utilizați website-ul.
Art. 2.3. Totodată, prin accesarea și utilizarea website-ului declarați că îndepliniți toate condițiile legale pentru emiterea acordului prevăzut mai sus și că nu există niciun alt impediment legal care să atragă neaplicarea acestor Termeni și condiții. Administrator.ro nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de dumneavoastră nu sunt corecte.
Art. 2.4. În sensul dispozițiilor menționate anterior, pentru cetățenii români, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza website-ul.
Art. 2.5. Administrator.ro se obligă să asigure accesul clienților platforma Administrator.ro. 
Art. 2.6. Clientul are obligația de a folosi platforma și aplicația în conformitate cu prevederile din cuprinsul Termenilor și condițiilor, și de obligația de a sporta costul serviciului de mandatare. 
Art. 2.7. Contractul încetează prin acordul părților, prin denunțare unilaterală, reziliere. 
Art. 2.8. Denunțarea unilaterală a contractului de către platformă se va realiza cu o notificare prealabilă de 1 lună.
Art. 2.9. Dreptul de a utiliza website-ul încetează la data încetării contractului. 
Art. 2.10. Odată cu încetarea contractului, Administrator.ro are dreptul de șterge toate informațiile și fișierele asociate cu respectivul contract. 
Art. 2.11. Legea aplicabilă interacțiunii dintre Administrator.ro și clienți, utilizatori sau vizitatori este legea română iar limba care guvernează contractul este limba română. 
Art. 2.12. Orice litigiu ce rezultă din sau în legătură cu folosirea website-ului, precum și în legătură cu serviciile contractate se va soluționa pe cale amiabilă. În situația care soluționarea pe cale amiabilă nu este posibilă, acesta va fi soluționat de instanța competentă din Timișoara.
Art. 2.13. Orice notificare ori comunicare dintre părți se va realiza prin e-mail ori scrisoare recomandată cu confirmare de primire, pentru Administrator.ro la sediul acesteia din Arad, Aleea Teiului nr. 16, jud. Arad, iar pentru client la adresa de e-mail ori sediul/domiciliul acestuia indicate odată cu crearea contului.

Art. 3. Utilizarea paginii administrator.ro

  • Art. 3.1. Utilizatorul se obligă să acceseze site-ul cu bună-credință, numai în scopuri și prin mijloace legale și care să nu constituie o utilizare abuzivă.  
  • Art. 3.2. În situația în care Administrator.ro descoperă activități cu aparență de utilizare abuzivă, în scopuri sau prin mijloace ilegale, prin furnizarea de date nereale sau prin alte mijloace care nu sunt compatibile cu o utilizare de bună-credință, acesta are dreptul de a restricționa, anula sau interzice accesul la site, fără nici o notificare prealabilă. 
  • Art. 3.3. Încălcarea Termenilor și condițiilor sau folosirea neautorizată a platformei poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau chiar penală a utilizatorului/vizitatorului. 
  • Art. 3.4. Pentru a putea beneficia de serviciile furnizate de Societatea noastră este necesar ca Asociația de proprietari să utilizeze platforma administrator.ro și să fie client al SC Administrator.ro SRL. 
  • Art. 3.5. Pentru a deveni client al platformei administrator.ro solicitantul trebuie să îndeplinească una dintre următoarele condiții:
    • are calitatea de administrator al unei asociații de proprietari sub forma unui P.F.A.;
    • are calitatea de administrator al unei societăți comerciale cu obiect de activitate administrarea imobilelor pe bază de tarife sau contract, ori care desfășoară activități de administrare tehnică, de contabilitate și casierie. 
  • Art. 3.6. Pentru ca administratorul sau proprietarul/locatarul să poată utiliza sistemul de gestionare pus la dispoziție de Administrator.ro, el trebuie să își creeze un cont ori să se autentifice cu contul Google.
  • Art. 3.7. Prin platformă se va putea efectua plata sumelor datorate asociației de proprietari, sumă la care se adaugă și procentul de 1.4% + TVA, calculat la suma achitată și care reprezintă contravaloarea serviciului de mandatare, incluzând și costurile suportate de Administrator.ro pentru realizarea acestui serviciu.  
  • Art. 3.8. Plata efectivă se realizează prin platforma de plată Libra Pay, numai în RON.
  • Art. 3.9 Administrator.ro nu garantează caracterul complet și corectitudinea informațiilor de pe website. 
  • Art. 3.10. Administrator.ro nu este responsabil pentru conținutul, produsele ori serviciile oferite pe sau prin intermediul paginilor deținute de terțe părți, chiar dacă există link-uri către acestea pe pagina noastră. 
Folosim cookie-uri exclusiv pentru analiza traficului (Google Analytics) si functionarea platformei.

Politica De Confidentialitate
Accept