-
website sau site-ul web sau platforma – toate paginile de internet disponibile la adresa
administrator.ro și subdomeniile acestei adrese;
-
document – termenii și condițiile de utilizare a website-ului administrator.ro, a tuturor paginilor de internet disponibile la această adresă și a tuturor subdomeniilor acesteia;
-
societatea – societatea comercială Administrator.ro S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având nr. de identificare fiscală RO50147890, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Arad sub nr. J02/830/2024;
-
prestator – societatea în raportul său cu utilizatorii/clienții care contractă serviciile acesteia oferite prin intermediul platformei administrator.ro;
-
servicii – serviciile prestate/furnizare de către societate prin intermediul platformei, după cum urmează:
-
gestionarea asociațiilor de proprietari – administrarea fondurilor și cheltuielilor unei asociații de proprietari;
-
realizarea plăților – platforma administrator.ro oferă membrilor asociației de proprietari posibilitatea de a realiza plata cheltuielilor curente;
-
informare cu privire la gestiunea fondurilor și soldul acestora – platforma administrator.ro oferă atât administratorilor asociațiilor de proprietari cât și membrilor acesteia posibilitatea de a verifica modul de gestionare a fondurilor asociației și soldul acestora;
-
panou de control per apartament – platforma administrator.ro pune la dispoziția administratorilor și proprietarilor posibilitatea de a vizualiza un istoric contabil per apartament, care cuprinde citirile apometrelor și situația plăților;
-
registru digital pentru adeverințe și solicitări – platforma administrator.ro pune la dispoziția administratorilor asociațiilor de proprietari, precum și membrilor acesteia și proprietarilor un registru digital în care pot formula solicitări pentru eliberarea adeverințelor necesare și care emană de la asociația de proprietari, oferind astfel o evidență completă a intrărilor și ieșirilor;
-
calculator restanțe și penalizări – platforma administrator.ro pune la dispoziție un calculator al restanțelor și penalizărilor înregistrate de un apartament, calcul care se realizează conform legislației în vigoare;
-
registru de casă automatizat – platforma administrator.ro oferă o variantă automatizată a documentului de înregistrare operativă a încasărilor și plăților în numerar efectuate la nivelul asociației de proprietari, administratorii, membrii asociației și proprietari având posibilitatea de a vizualiza încasările realizate;
-
procesare automată a încasărilor – cheltuielile achitate prin intermediul platformei administrator.ro sunt procesate în mod automat, în timp real;
-
filtrare avansată a cheltuielilor – posibilitatea de a vizualiza încasările efectuate în trecut, la o dată anume sau pentru o anumită perioadă;
-
suport tehnic – în cazul întâmpinării unor dificultăți ori erori în utilizarea platformei, administrator.ro asigură suport tehnic în acest sens in zilele lucrătoare în intervalul de timp 08:00 - 20:00.
-
suport legislativ – în cazul întâmpinării unor dificultăți de ordin legal în gestiunea asociațiilor de proprietari, platforma administrator.ro oferă suport legislativ în vederea remedierii dificultăților apărute;
-
generator tabel de cheltuieli – platforma administrator.ro oferă administratorilor asociațiilor de proprietari posibilitatea de a genera tabelul lunar de cheltuieli prin platformă, cu un centralizator și text informativ atașat;
-
gestionarea apometrelor asociației – serviciu pus la dispoziție de societate prin intermediul platformei prin care se poate gestiona consumul apometrelor asociației de proprietari, astfel încât se poate consulta lunar starea consumului pentru fiecare contor în parte.
-
beneficiar final/utilizator/client – asociația de proprietari, administratorul asociației de proprietari, membrii acesteia ori proprietarii/locatarii din condominii;
-
contract – acordul încheiat între beneficiarul final și Administrator.ro, a cărui clauze contractuale sunt Termenii și condițiile. Acesta se încheie prin acceptarea și parcurgerea de către utilizator a tuturor etapelor descrise în Termeni și Condiții, la momentul confirmării de către Administrator.ro, via e-mail, a înscrierii realizate și transmise de către Beneficiarul final. Administrator.ro își rezervă dreptul de a încheia cu beneficiarul final și alte tipuri de contracte, pe lângă prezentul contract;
-
comunicare comercială – orice formă de comunicare destinată să promoveze, direct sau indirect, produsele, serviciile, imaginea, numele ori denumirea, firma sau emblema Administrator.ro;
-
date cu caracter personal - orice informații care se referă la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. Informațiile diferite care, adunate, pot duce la identificarea unei anumite persoane constituie și ele date cu caracter personal. Datele cu caracter personal care au fost anonimizate, criptate sau pseudonimizate, dar pot fi utilizate pentru reidentificarea unei persoane rămân date cu caracter personal.
-
prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
-
înscrierea – solicitarea transmisă de către utilizator, prin parcurgerea interfeței paginii web, în vederea contractării serviciilor furnizate de Administrator.ro.
-
administrator – administratorul asociației de proprietari, ale cărui servicii au fost contractate de către asociație pe baza unui contract;
-
proprietar – persoana fizică care deține dreptul de proprietate sau folosință asupra unui imobil denumit în continuare apartament, care accesează și utilizează website-ul prin autentificarea în contul său personal prin intermediul adresei de e-mail și a parolei ori prin autentificarea cu ajutorul contului de Google deja deținut de către persoana fizică, după ce administrația asociației de proprietari a devenit client al Administrator.ro, și care folosește softul pus la dispoziție de către Administrator.ro, pentru a-și gestiona propriul apartament;
-
locatar – persoana fizică care fie în nume propriu, fie în numele unei persoane juridice deține un drept de folosință asupra unui apartament și accesează și utilizează website-ul conform prevederilor de la pct. 11;
-
notificări – mesajele primite de un utilizator pe e-mail și care pot fi de mai multe tipuri:
-
notificări asociație – mesajele trimise de către administratorul asociației de proprietari;
-
notificări Administrator.ro – mesaje din partea Administrator.ro.
-
notificari platformă – notificări generate automat de aplicație;
-
newsletter – buletinul periodic comunicat de către Administrator.ro doar utilizatorilor care și-au exprimat în mod expres consimțământul în acest sens și care va cuprinde informații despre activitățile, proiectele și serviciile furnizate de Administrator.ro.
-
președintele asociației de proprietari – persoana care reprezintă Asociația de proprietari în derularea contractelor și își asumă obligații în numele acesteia, reprezentând asociația în relațiile cu terții, inclusiv în acțiunile în justiție.
-
posesor/deținător de card - persoana fizică sau juridică care conform contractului cu banca emitentă a instrumentului de plată electronică, deține un instrument de plată electronică emis pe numele său;
-
instrument de plată electronică - un instrument care permite efectuarea de retrageri de numerar, încărcarea și descărcarea unui instrument de monedă electronică, precum și transferuri de fonduri, altele decât cele ordonate şi executate de către instituții financiare;
-
serviciu de mandatare – serviciul realizat de Administrator.ro constând în procesarea și transferul plății în condiții de siguranță către Asociația de proprietari, pentru care se percepe un comision procentual de 1.4% +TVA din suma achitată de către client, sumă ce include costurile suportate de către Administrator.ro;
-
spam – e-mail nesolicitat cu conținut irelevant, de obicei publicitar;
-
stocarea – păstrarea pe orice fel de suport a datelor sau informațiilor;
-
tranzacție – operațiunea prin care deținătorul/posesorul de card achită cheltuielile aferente apartamentului său, astfel cum acestea sunt regăsite în platforma administrator.ro, prin intermediul sistemului de plată cu cardul, gestionat de Libra Pay;
-
vizitator – orice persoană fizică care navighează pe website și vizualizează conținutul acestuia, fără a fi înregistrat;
-
vizită – orice accesare de către o persoană fizică a website-ului.